Otwarcie na świat, możliwe dzięki internetowi, odarło Amerykanów ze złudzeń, że ich ojczyzna pozostaje najlepszym miejscem do życia, pracy i spełniania marzeń (brak podstawowych praw: powszechnego urlopu macierzyńskiego i zdrowotnego, astronomiczne koszty edukacji, spadający gwałtownie poziom życia i zarobków). Nadchodzi wielki reset, który może przybrać nawet formę rozpadu Ameryki na nowe, niezależne...
Interesująca książka o kulisach kulturystki. A co kulturystyka ma wspólnego z umieraniem? Paradoksalnie bardzo dużo… Chyba niewielu zdaje sobie sprawę z tego, ile ciężkiej pracy trzeba włożyć w przygotowanie do zawodów, wyrzeźbienie mięśni, naukę trzymania póz, utrzymanie wagi. Kiedy spojrzysz na lśniące mięśnie kulturysty prezentującego się na scenie, zastanów się nad tym…
Jeśli myślisz,...
Fascynująca podróż w poszukiwaniu siebie pośród Innych i zarazem wielowątkowa opowieść o Bukowinie, historycznej krainie położonej na pograniczu Rumunii i Ukrainy.
Ten dziennik z podróży to niezwykła i wielowątkowa opowieść o Bukowinie - historycznej krainie położonej na pograniczu Rumunii i Ukrainy. Przybliża przede wszystkim złożoną tożsamość Bukowińczyków, którzy od wielu pokoleń pielęgnują tradycję...
Ze stresem można sobie poradzić - wywiad z Jarosławem Gibasem na Interia.pl >>
Otrząśnij się z bezsensownych stresów!
Stres i jego przyczyny, czyli czego naprawdę się boisz
Akceptacja i dystans, czyli jak oswoić własne odwieczne lęki
Próba sił, czyli co może Ci dać codzienne mocowanie się ze stresem
Stres działa na człowieka od zawsze - i to wielokierunkowo. Pozwala nam przetrwać,...
Niniejszy e-book to suplement do książki Grzegorza Krzemienia pt. Własna firma krok po kroku (wyd. MT Biznes, 2019). Jest on zbiorem wskazówek, co robić, a czego nie robić, żeby po obecnym kryzysie wrócić na właściwy tor i odnaleźć się biznesowo w rzeczywistości po pandemii.
Wykorzystując czas kryzysu, świadomy lider może dokonać skoku w rozwoju firmy
Jednego możemy być pewni w tym niepewnym świecie...
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii.
Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie jak...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji
Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...
Scott Galloway, profesor szkoły biznesu NYU i autor bestsellerów z pierwszych miejsc listy „New York Timesa”, przedstawia wnikliwą analizę tego, kto wygra, a kto może przegrać w świecie po pandemii.
Epidemia COVID-19 zmieniła sypialnie w biura i poszerzyła przepaść między bogatymi i biednymi, młodymi i osobami starszymi, noszącymi maskę i nienawidzącymi masek. Niektóre firmy - takie...