Książka wyróżniona prestiżową Nagrodą im. Lionela Gelbera w 2021 roku za prowokacyjny obraz współczesnych konfliktów handlowych generowanych przez rządy promujące interesy elit kosztem pracowników
Spory handlowe zwykle postrzegane są przez pryzmat konfliktów między krajami reprezentującymi interesy narodowe. Często okazują się one jednak efektem decyzji politycznych służących jedynie najbogatszym....
Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, podczas gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, że niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, by nasz przekaz stał się viralem?
Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści. To, co komunikujesz...
Plan marketingowy - Lejek sprzedażowy - Kampanie reklamowe - Budowanie marki
Marketing to proste to praktyczny przewodnik Donalda Millera, oparty na sprawdzonych zasadach z bestsellerowego „Modelu StoryBrand. Książka przedstawia listę kontrolną w pięciu krokach, która pomoże ci stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, integrujący wszystkie kluczowe punkty styku z klientem.
Dlaczego warto przeczytać...
Czy wiesz, jak zamienić swoją wiedzę specjalistyczną i doświadczenie w biznes, który przynosi stabilne dochody i pozwala działać na własnych zasadach?
Jeśli jesteś coachem, trenerem, konsultantem, mentorem lub doradcą - ta książka jest dla ciebie.
Donald Miller, autorytet w branży doradczej z ponad 20-letnim doświadczeniem, pomoże ci zbudować solidne fundamenty i skutecznie rozwijać swoją firmę.
...
Co przyciąga największą uwagę w mediach, w polityce, w codziennym życiu? Konflikt. Kochamy go czy nienawidzimy̶nie możemy od niego uciec. Ale co, jeśli konflikt nie jest problemem, tylko szansą?
William Ury, legendarny negocjator i autor światowych bestsellerów, odsłania brutalną prawdę: konflikty są nie tylko nieuniknione, ale wręcz potrzebne.
W tej książce zaglądamy za kulisy najbardziej napiętych...
Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków
Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.
„Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie...
Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się.
Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina?
Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać...
Legendarny prezes GE Jack Welch jest źródłem wszelkiego zła w kapitalizmie naszych czasów.
Jak naprawić wyrządzone przez niego szkody?
W 1981 roku Jack Welch zaczął zarządza¬ć koncernem General Electric. Sprawił, że GE stała się firmą o największej wartości rynkowej na świecie. Osiągnięcia Welcha były jednak konsekwencją nieustannych wysiłków, mających na celu podniesienie ceny akcji GE, często...
Jeśli chcesz zamówić tę publikację w wersji tradycyjnej (produkt fizyczny w cenie 49 zł + koszt wysyłki), złóż zamówienie telefonicznie pod numerem +48 22 343 38 52 (jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00).
Wyjątkowy praktyczny poradnik o rewolucyjnej reformie planowania przestrzennego.
Zmiany wywracają porządek znany od 2003 r., czyli od uchwalenia ustawy
o planowaniu...
Fascynująca opowieść o wynalezieniu rewolucyjnego leku
W tej książce o pieniądzach i nauce Nathan Vardi, doświadczony dziennikarz finansowy, pokazuje, że ryzyko wiążące się z wynalezieniem dwóch najbardziej skutecznych leków przeciwnowotworowych nie miało precedensu w historii Wall Street.
W branży biotechnologicznej, gdzie koncerny farmaceutyczne, rząd, fundusze hedgingowe i finansiści venture capital...