Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl




główne menu



Ulga badawczo-rozwojowa - podatkowa zachęta do prowadzenia działalności innowacyjnej - ebook

9,90 8,91 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

Tomasz Krywan 

12.10.2018

12.10.2018

polski

18

Infor PL

978-83-8137-365-4

Opis:

Przepisy prawa podatkowego określają wiele zachęt dla podatników prowadzących działalność innowacyjną. Przede wszystkim podatnicy tacy mogą korzystać z ulgi badawczo-rozwojowej, a podatnicy o statusie centrum badawczo-rozwojowego – również ze zwolnień od podatków od nieruchomości, rolnego i leśnego. W publikacji przedstawiamy kto ma prawo do wymienionych ulg i na czym one polegają. Szczególną uwagę autor poświęca temu jakie wydatki można uznać za koszty kwalifikowane i rozliczyć w ramach tej ulgi.
Publikacja zawiera przykłady stosowania tej ulgi.

 

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Ulga badawczo-rozwojowa - podatkowa zachęta do prowadzenia działalności innowacyjnej - ebook
Forma zakupuCena

Ulga badawczo-rozwojowa - podatkowa zachęta do prowadzenia działalności innowacyjnej - ebook

9,90 8,91 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.Facet jak młody bóg
  5. 5.Kup kochance męża kwiaty
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Co chce wiedzieć klient?
  9. 9.Szef wymagający i wyrozumiały
  10. 10.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie