Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl




główne menu



Organizacja pracy rejestracji medycznej - ebook

29,90 26,91 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

Praca zbiorowa 

19.01.2022

19.01.2022

polski

41

Wiedza i Praktyka

978-83-827-6267-9

Opis:

Rejestracja to pierwsze miejsce, z którym pacjent ma kontakt. W konsekwencji od sposobu organizacji pracy rejestracji, jakości obsługi i samego nastawienia osób tam zatrudnionych zależy wizerunek przychodni. E-book omawia kwestie organizacji pracy rejestracji medycznej. Ma za zadanie pomóc osobom kierującym rejestracjami medycznymi zarządzać tymi jednostkami. W e-booku omawiamy ważne zagadnienia prawne, istotne z punktu widzenia rejestracji medycznej, związane z tworzeniem procedur obsługi pacjenta w rejestracji, przestrzeganiem praw pacjentów, systemem kolejkowym.  

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Organizacja pracy rejestracji medycznej - ebook
Forma zakupuCena

Organizacja pracy rejestracji medycznej - ebook

29,90 26,91 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Kup kochance męża kwiaty
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Szef wymagający i wyrozumiały
  9. 9.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie
  10. 10.Co chce wiedzieć klient?