Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl




główne menu



Bezpieczne teleporady i dane cyfrowe - praktyczne porady - ebook

24,90 22,41 zł (zawiera 5 % VAT)

  • PDF (znak wodny)

Praca zbiorowa 

19.01.2022

19.01.2022

polski

21

Wiedza i Praktyka

978-83-827-6187-0

Opis:

E-book omawia tematykę bezpieczeństwa prowadzenia dokumentacji medycznej w postaci elektronicznej. W e-booku wyjaśniamy, jak dbać o bezpieczeństwo dokumentacji medycznej, w jaki sposób ją udostępniać, a także – jak przetwarzać znajdujące się w niej dane osobowe. Wskazujemy m.in., jak udzielać teleporad zgodnie z RODO, ale też respektując prawa pacjenta i standardy organizacyjne. W e-booku znajdziesz również listy kontrolne przydatne w wykonywaniu obowiązków z zakresu prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej i udzielania teleporad.

Opinie o produkcie


Bądź pierwszą osobą, która doda opinię. Kliknij tutaj.
 
  100% gwarancji satysfakcji Możesz absolutnie bez żadnego ryzyka kupić wybrany produkt z naszej oferty. Chcemy przekonać Cię, że cyfrowe publikacje to przyszłość. Jesteśmy pewni, że ta forma publikacji przypadnie Ci do gustu, dlatego też dajemy 100% gwarancję. Dzięki temu możesz mieć pewność, że albo będziesz zadowolony z naszych produktów... albo zwrócimy Ci pieniądze.
Kup Bezpieczne teleporady i dane cyfrowe - praktyczne porady - ebook
Forma zakupuCena

Bezpieczne teleporady i dane cyfrowe - praktyczne porady - ebook

24,90 22,41 zł (zawiera 5 % VAT)
    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Najchętniej kupowane

  1. 1.Czego ginekolog ci nie powie. Książka, którą powinna przeczytać każda z nas!
  2. 2.Kup kochance męża kwiaty
  3. 3.Biohacking. Przewodnik dla początkujących
  4. 4.O menopauzie. Czego ginekolog Ci nie powie
  5. 5.Facet jak młody bóg
  6. 6.Zjedz tę żabę! 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania
  7. 7.Potęga osobistego uroku. Jak zjednywać sobie ludzi
  8. 8.Szef wymagający i wyrozumiały
  9. 9.Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie
  10. 10.Co chce wiedzieć klient?