Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl




główne menu



reklamy

  • Reklamy - ebook

    Reklamy - ebook

    Data dostępności: 20.06.2011

    Data publikacji: 01.03.2008

    Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...

    Cena: 0,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
  • Gwiazda reklamy - ebook

    Data dostępności: 19.08.2016

    Data publikacji: 19.08.2016

    Szef sieci eleganckich sklepów z odzieżą Luke Bryant potrzebuje znanej osoby, która pomoże mu wypromować nowe salony w Azji. Specjalistka od PR poleca mu Aurelię, gwiazdę muzyki pop, lecz Luke nie wyobraża sobie bohaterki tabloidów w tej roli. A jednak po rozmowie z Aurelią nie może przestać o niej myśleć. Wpada na pomysł, jak mimo wszystko mógłby wykorzystać ją w reklamie sklepów, a jednocześnie poznać...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 10,99 9,89 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Apteki reklamują się w sieci - ebook

    Data dostępności: 01.09.2016

    Data publikacji: 11.05.2016

    Apteki reklamują się w sieci. Nadzór farmaceutyczny zapowiada kontrole. Nadzór farmaceutyczny przypuszcza szturm na portale społecznościowe, przede wszystkim na Facebooka. Inspektorzy farmaceutyczni sprawdzą, czy w sieci przedsiębiorcy łamią zakaz reklamy aptek, wprowadzony art. 94a ustawy - Prawo farmaceutyczne. Ten budzący kontrowersje przepis całkowicie zabronił aptekom reklamowania się i informowania...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 17,90 16,11 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw - ebook

    Data dostępności: 10.06.2013

    Data publikacji: 15.05.2011

    Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 24,90 22,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Reklamacje. Felietony o reklamie - ebook

    Data dostępności: 21.12.2012

    Data publikacji: 11.12.2012

    Felietony zawarte w tym zbiorze ukazywały się drukiem w magazynie Marketing w praktyce w latach 2004-2006. Dziś prezentujemy je w nowej formie, poprawione, uzupełnione i... nadal aktualne. Bo choć wnikliwy Czytelnik może uznać prezentowane przykłady za nieco przestarzałe, zapewniamy, że opisywane przez autora mechanizmy i zjawiska, tyczące języka reklamy, pozostały te same. Podczas gdy na rynek w ciągu...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 6,90 6,21 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    Ocena: 5
    • EPUB (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Amundsen. Ostatni wiking - ebook

    Data dostępności: 09.05.2018

    Data publikacji: 09.05.2018

    „Amundsen. Ostatni wiking” ukazuje życie człowieka, który bił na głowę tych, którzy ścigali się, by nanieść na mapę świata ostatnie nieznane zakątki: Przejście Południowo-Zachodnie, Przejście Południowo-Wschodnie i biegun południowy. Prawdziwy północny wojownik, który już za życia stał się legendą. Ścigany przez wierzycieli. Uwielbiany przez kobiety. Należał do epoki wypraw badawczych,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Business in Brief – e-wydanie – 9-10/2016

    Business in Brief – e-wydanie – 9-10/2016

    Data dostępności: 17.10.2016

    Data publikacji: 17.10.2016

    "Business in Brief" jest pismem o biznesie, marketingu, nowych technologiach, czyli o tym jak osiągnąć sukces w biznesie. Dwumiesięcznik kierowany jest do ludzi przedsiębiorczych - bez względu na skalę działania czy branżę. Pismo pomaga rozwijać biznes poprzez dostarczanie wiedzy teoretycznej oraz praktycznych narzędzi niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. W „Business in Brief” prezentowane...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 15,00 14,25 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
    • Dostęp online PDF
  • Kroniki Czerwonej Kompanii. Tom 1. Czarna kolonia - ebook

    Data dostępności: 23.04.2016

    Data publikacji: 16.03.2016

    W niedalekiej przyszłości korporacje przejmują kontrolę nad podbojem kosmosu. Trwa terraformacja i kolonizacja Marsa, na planetę przybywają zespoły naukowców, osiedleńcy i... najemnicy, zbrojne ramię wielkich firm. Postęp technologii, nowe odkrycia, zmiana czerwonej marsjańskiej pustyni w urodzajne terytorium - to wszystko zdaje się spełnieniem marzeń ludzkości o nowym wspaniałym świecie, w którym...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 29,90 26,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Homo frajer. Nieświadome wymiary kultury - ebook

    Data dostępności: 22.01.2015

    Data publikacji: 20.01.2015

    "Książka Michała Rauszera, antropologa i kulturoznawcy z psychoanalitycznym zacięciem i kompetencją, jest opracowaniem całkowicie oryginalnym i autorskim o rzadkich dzisiaj walorach intelektualnej spójności. Oto bowiem mamy tutaj do czynienia ze swoistym raportem z „pola bitwy”, jakim jest dzisiejsza neoliberalna kultura, celebrująca wolność, ale w „konsumenckich kajdanach”,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 30,00 27,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Słownik terminologii medialnej - ebook

    Data dostępności: 04.07.2013

    Data publikacji: 01.01.2013

    Pierwsze naukowe opracowanie terminów medialnych na gruncie polskim. Słownik ma służyć przygotowaniu młodych ludzi (i nie tylko) do życia z mediami, a także popularyzacji w społeczeństwie wiedzy o nich. Hasła (1200) ułożone są alfabetycznie (z odsyłaczami) obejmują terminy - oprócz wąskospecjalistycznych- z zakresu historii i teorii komunikowania, telekomunikacji, prasy, radia, telewizji (wraz z filmem...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 20,00 18,00 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Sport
  2. 2.Gazeta Wyborcza - Warszawa
  3. 3.Przegląd Sportowy
  4. 4.Dziennik Gazeta Prawna
  5. 5.Pani
  6. 6.Tygodnik Powszechny
  7. 7.Polityka
  8. 8.Wysokie Obcasy Extra
  9. 9.Mleczarz
  10. 10.Debiut

Najchętniej kupowane

  1. 1.Nowa Fantastyka
  2. 2.Sport
  3. 3.Dziennik Gazeta Prawna
  4. 4.National Geographic Traveler
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Plus Minus
  7. 7.Tygodnik Do Rzeczy
  8. 8.Newsweek Polska
  9. 9.Przegląd Sportowy
  10. 10.Gazeta Wyborcza - Warszawa