Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl
Regulamin newslettera Nexto
Regulamin Newslettera wysyłanego przez e-Kiosk S.A.
§ 1
Definicje
- Serwis – serwis internetowy w domenie www.ekiosk.pl do którego prawa przysługują Usługodawcy;
- Usługodawca – e-Kiosk S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Prostej 51, (00-838) Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000304553, NIP: 8951827513, Regon: 933049202;
- Subskrybent – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, mająca zdolność prawną, która korzysta z Usługi;
- Usługa – usługa świadczona przez Usługodawcę drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U.2017 poz.1219) polegająca na wysyłaniu przez Usługodawcę informacji na adres poczty elektronicznej Subskrybenta;
- Regulamin – niniejszy regulamin.
§ 2
Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady:
1) świadczenia Usługi,
2) przetwarzania przez Usługodawcę danych osobowych Subskrybentów będących osobami fizycznymi.
- Usługodawca świadczy Usługę nieodpłatnie.
- Subskrybent przed rozpoczęciem korzystania z Usługi jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem.
- Subskrybent zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu od chwili rozpoczęcia korzystania z Usługi.
- Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie w formie, która umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
§ 3
Warunki techniczne korzystania z Usługi
- W celu prawidłowego i pełnego korzystania z Usługi, Subskrybenci powinni dysponować:
1) urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet;
2) kontem poczty elektronicznej;
3) oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do konta poczty elektronicznej;
4) przeglądarką Firefox, Chrome, Internet Explorer, albo oprogramowaniem o podobnych parametrach,
§ 4
Zawarcie i rozwiązanie umowy o świadczenie Usługi
- Świadczenie Usługi wymaga złożenia zamówienia.
- Złożenie zamówienia następuje przez wypełnienie formularza zamieszczonego w Serwisie lub w inny sposób udostępnionego przez Usługodawcę.
- Umowa o świadczenie Usługi może zostać rozwiązana przez każdą ze stron w każdym czasie z zachowaniem 7-dniowego okresu wypowiedzenia.
- Usługodawca uprawniony jest do rozwiązania umowy o świadczenie Usługi ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, w którym Subskrybent korzysta z Usługi w sposób sprzeczny z prawem lub postanowieniami Regulaminu.
- Usługodawca może odmówić zawarcia umowy o świadczenie Usługi, jeżeli żądanie zawarcia umowy pochodzi od Subskrybenta, z którym Usługodawca uprzednio rozwiązał umowę wskutek naruszenia przez tego Subskrybenta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu.
- Rozwiązanie umowy wymaga wysłania wiadomości na adres korespondencyjny lub adres e-mail drugiej strony (adres e-mail Usługodawcy podany został w § 9 ust. 1 Regulaminu).
§ 5
Prawa i obowiązki stron
- Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usługi i wysyłania newslettera na adres e-mail Subskrybenta podany przy zamawianiu Usługi. Częstotliwość wysyłania newslettera ustala Usługodawca.
- Newsletter ma charakter informacyjno-promocyjny oraz dotyczy produktów i usług Usługodawcy, jak również produktów i usług partnerów handlowych Usługodawcy.
- Zakazane jest korzystanie przez Subskrybenta z Usług w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub Regulaminem.
- Zakazane jest dostarczanie przez Subskrybenta treści o charakterze bezprawnym.
§ 6
Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi należy składać w formie pisemnej na adres Usługodawcy lub w formie dokumentowej na adres e-mail: pomoc@ekiosk.pl.
- Reklamacja musi zawierać co najmniej imię i nazwisko oraz adres e-mail Subskrybenta, wskazywać przyczynę reklamacji i żądanie Subskrybenta dotyczące sposobu rozstrzygnięcia reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji przez Usługodawcę.
- O decyzji Usługodawcy Subskrybent zostanie powiadomiony pisemnie na adres pocztowy lub drogą elektroniczną na adres e-mail podany w reklamacji.
§ 7
Przetwarzanie danych osobowych
- W ramach świadczenia Usługi Usługodawca jest uprawniony, na podstawie art. 18 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, do przetwarzania danych osobowych Subskrybenta niezbędnych do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania umowy o świadczenie Usługi przez Usługodawcę.
- W przypadku uzyskania przez Usługodawcę wiadomości o korzystaniu przez Subskrybenta z Usługi w sposób niezgodny z prawem lub Regulaminem, Usługodawca może przetwarzać dane osobowe Subskrybenta w celu i w zakresie potrzebnym do ustalenia odpowiedzialności Subskrybenta.
- Usługodawca może przetwarzać adres poczty elektronicznej, przy czym podanie adresu poczty elektronicznej jest niezbędne do świadczenia Usługi.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych osobowych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia Usługi (adres poczty elektronicznej) będzie skutkować niemożliwością świadczenia Usługi.
- Usługodawca może przetwarzać również następujące dane charakteryzujące sposób korzystania przez Subskrybenta z Usługi (dane eksploatacyjne):
1) oznaczenia identyfikujące Subskrybenta nadawane na podstawie danych, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu,
2) oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, z którego korzystał Subskrybent,
3) informacje o rozpoczęciu, zakończeniu oraz zakresie każdorazowego korzystania z Usługi,
4) informacje o skorzystaniu przez Subskrybenta z Usługi.
- Usługodawca jest administratorem danych osobowych w rozumieniu RODO.
- Usługodawca jako administrator danych dba o bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Subskrybentów. Dane te są zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
- Subskrybentowi przysługują określone prawa związane z ochroną jego danych osobowych tj. prawo dostępu, poprawiania lub żądania usunięcia danych, a także inne prawa których opis znajduje się w http://www.nexto.pl/polityka_prywatnosci.xml
- Usługodawca może, na podstawie umowy powierzenia powierzać przetwarzanie danych osobowych Subskrybentów innym podmiotom w celach niezbędnych do realizacji usługi.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych opisane są w Polityce prywatności Administratora danych.
§ 8
Zmiany Regulaminu
- Usługodawca uprawniony jest do wprowadzania zmian Regulaminu.
- Usługodawca jest zobowiązany do powiadomienia Subskrybentów korzystających z Usługi o zmianie Regulaminu przed wejściem w życie tych zmian.
- Powiadomienie, o którym mowa w ust. 2, będzie miało formę wiadomości e-mail.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w dniu podanym przez Usługodawcę.
- Subskrybent może rozwiązać umowę o świadczenie Usługi w związku z wprowadzanymi zmianami w Regulaminie, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania powiadomienia, o którym mowa w ust. 2 powyżej. Niewypowiedzenie umowy przez Subskrybenta w tym terminie oznacza akceptację przez Subskrybenta wszystkich zmian Regulaminu.
§ 9
Postanowienia końcowe
- Wszelkie pytania, opinie i wnioski dotyczące Usługi oraz oświadczenia składane Usługodawcy w postaci elektronicznej, Subskrybent powinien kierować na następujący adres poczty elektronicznej: pomoc@ekiosk.pl.
- Regulamin wchodzi w życie dnia 01-06-2019 r.